you inhale and you exhale.


j - lali.. vad är stjärnor egentligen?

lali - det är döda kometer..
j - .......... det är döda kungar



hahahahahaha<3

var ute på en 1timmes prommenix med bebis nyss
helt asnice var det.
vi filosoferade om allt ifrån livet och livsplaner till månen, stjärnor och universum.
lite om religioner och olika synsätt. lite om hur man böjer skedar i matrix och hur smarta vi är.
sjukt djupa är vi<3
fuckin a

jag är fortfarande sjuk.
idag har jag varit ännu sjukare hela dagen, men febern har släppt lite mot kvällen.
hoppas att det håller i sig till imorgon så att jag kan dra och jobba, vilket jag verkligen behöver, och så att jag kan dra iväg i helgen.
jag måste måste måste måste verkligen bli frisk.
det skulle suga helt insane mycket om jag inte kunde åka.
mest för att jag skulle göra kalle så jävla besviken.
nej, nu jävlar ska jag dricka sista koppen te innan läggdags.

u know u love me
xoxo, Lali.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0