Where did you get that blank expression on your face?

well, grattis.
du lyckades igen.
känner du dig lite nöjd nu? känner du en bubblande känsla av sucess? som små fjärilar inombords som säger åt dig att göra det igen? och igen och igen?

Crystal Castles - Alice practice

den äter upp mig inifrån.
loves it


Var ute och gick en långpromenad för att chilla ner lite med bebis
gick lite vilse i spöregnet! hahah fuckin a
fast det var mysigt
bara gå och snacka med älskling och låta regnjävlet falla. jag brydde mig inte om att bli helt soaked wet.
allt jag visste var att det luktade frihet.
blöt asfalt, blött gräs, blöt luft.

Tidigare idag blev jag väckt utav Kalle klockan 10. eller, först blev jag väckt utav att jag spydde sönder mig tjugo i 6 på morgonen.
Har ni någonsin vaknat av att ni spyr? liksom, inte vakna och sen spy, utan verkligen vakna av att spy?
Naej, men det var precis det jag gjorde.
Älskar mitt liv. älskar att min kropp gör revolt mot världen på egenhand now a days.
anyways, runt 10 tiden så kom Kalle förbi.
Han skulle hämta sin jacka och lite pengar så att han kunde köpa schyrre merch åt oss på hcfesten, eftersom att jag (som sagt, jag älskar mitt liv) blivit svinsjuk PRECIS när jag ska åka till linköping. hade peppat det som fan, men nej, tydligen så skulle jag ligga hemma med 39 graders feber hela veckan och inse att jag är för sjuk för att åka.
woopde-fuckin-do.
Kalle är iallafall världens bästa och ringde mig förut för att beskriva vad som fanns att erbjuda på merchbordet.
Det blidde 2 anchor tishor. En till mig och en till Kalle. Wooh!
När Kalle åkt till Linköping trallade jag vidare till farbror doktor.
fast det kanske blir faster doktor, eftersom att hon var brud?
iallafall, hon satt där och granskade mig lite. efter lite shizz och snack osv så stack jag och marianne vidare till apoteket för att hämta ut det som bestämdes.
ahhhhhh what to say? imorgon börjas det.
let's go bananas.
pratade med papi lite idag också
han var fett stöttande och berättade lite vad han visste om skiten. han är för schön ibland alltså.
så jävla skön att ha bebis at my back också.
srsly, tack<3 känns så mycket bättre att påbörja skiten när jag vet att du har my back.

haha nu spöregnar det ute
och mitt fönster (ett utav dom som finns längst taket typ, för er som vart hos mig) har ju öppnats på nått schysst jävla sätt.
och jag är för kort för att kunna stänga det :( haha jag har stått på stol, men icke..
+et är ju att jag hör regnet mycket tydligare nu.
det är rätt mysigt att sova till regn.
fan vad jag dillar om jävla regnet
som om det vore så jävla pepp liksom
nej
ge mig sol och sommardagar
hatar regn
hatar hur det luktar
hatar hur det låter
hatar allt

hihi

u know u love me
xoxo, Lali.

Kommentarer
Postat av: j.

i know i love u

xoxo, j.

2009-05-08 @ 23:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0