this feeling's got no name



Såhär ser min nya Anchor tisha ut, som jag fick igår när jag var och mötte upp Kalle på centralen en snabbis!
Den sitter feint och jag är jättenöjd.
Tack ännu en gång, Kalle :*

Förövrigt har jag varit på möte hela dagen.
halvsegt men helt ok.

" Susanne - ah.. jag antar att du vet varför vi är här? :)
lali - ah!
marianne - varför är vi här för då? :)
lali - ......för att ni ska döda mig? :)"

Well, anledningen till att vi egentligen var där var för att vi skulle planera och strukturera lite inom den närmsta framtiden.
Har fått reda på vilka veckor jag är ledig och vilka jag jobbar osv.
helt ok helt ok.
Sen skulle vi planera lite framtidsplaner.
haha

" susanne - så.. vad tror du att du gör om 5 år? bor du ensam? bor du i sthlm? jobbar du? vad gör du, liksom?
lali - hihi jag bor med johanna någonstans i sthlm med 2 hundar och 100 katter! :):):):)
susanne - haha, aw.. okej. vad mer gör du om 5 år?
lali - aeh, inte så mycket. chillar mest.
- så.. johanna är din framtid?
- japp. *nöjd*"

hahahah ja de va de hela <3

sen kom vi ju fram till lite serious stuff också.
bah
lite framtidsångest när man ser allt sådär svart på vitt på tavlan.
well..

skön jävla text btw som blev helt centrerad btw
jahhhhhh
nu ska jag äta ris och vänta på att bebi tränat klart så att det blir prommizzzz :>

u know u love me
xoxo, lali

-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0