THERE'S ZOMBIES EVERYWHERE



möte imorse då
får ta studenten
får gå klart skolan
behöver inte göra några restuppgifter
they love me
ok

efter mötet drog jag in till stan med Marianne och svullade sushi
loves it
SEN KOM JAG HEM OCH LÅG OCH LÄSTE BOK I NÅGRA TIMMAR I SOLEN PÅ MIN GRÄSMATTA
oj caps
skit mysigt var det iallafallll
sen ringde bebis
vi har gjort omelett

- hör du vispandet?
-  ...
- JOHANNA, DO YOU HEAR IT?
- vadå?
- ....the whisper. HAHA eller nej hur fan säger man vispa på engelska :(

vi ser ljuset i tunneln nu btw
det bländar oss
it's our time to shine, så att säga

förresten så har jag kommit på en sak
jag ska läsa SÖNDER mig from now on
det ända värda i livet efter johanna och öl, läsa

hei hei

 u know u love me
xoxo, lali


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0