I'LL SLEEP WHEN I AM DEAD

efter en stunds läsning igår lyckades jag öh.. sänka hästen med lite hjälpmetoder
jag stapplade mig upp till badrummet och öppnade badrumsskåpet
tittade på alla hjälpmedel som om dom vore mina bästa vänner. här för att hjälpa mig.
med stora ögon som en liten kiddo som precis gjort entré på världens största godisaffär, så valde jag och vrakada bland mina kompisar.
efter en mer eller mindre överdosering hahah så lyckades jag sänka hästen
fuckin a
helt jävla borta låg jag och inväntade sömnen
jag slocknade till sist
så jävla skönt. ligga där och dreggla som en halvtnersövd hund uttömd på kraft att röra sig och bara kunna somna till slut.

hahahha okej alla som läser kommer att tycka att jag är psykobiatchen2k9
hei hei

såatteh, efter X antal timmar djup, mörk och drömmlös sömn så vaknade jag.
god morgon nya dagen, jag hatar dig redan :)
sträckte mig efter boken och så småningom tog jag mig upp på benen för att utgöra mina dagliga morgonrutiner.
toan, chillpills, kaffe, cigg.
sen blev jag kvarsittande ute och läste
mhhhhh har snart läst klart boken

Jag borde egentligen få saker gjorda idag.
Jag borde ha åkt till skolan. jag borde ha träffat folk, jag borde ha åkt in till stan.
men jag orkar inte
bara tanken utav att träffa livs levande människor tömmer mig på energi
det enda som håller mig fokuserad på att andas är längtan och saknaden efter johanna
min trygghet
med henne är det en helt annan sak
vi är zombies. vi lever inte.
jag behöver inte leva i hennes närhet
jag kan gotta mig i att äta hjärnor och slaffsa i mig blod utan att hon tycker att det är konstigt
hon pekar inte på mig och skriker att jag är ett freak
med andra ord, hon kommer att kunna läsa det här inlägget och inte tycka att jag är ett stackars litet psykbryt.
precis
suck on that

jag borde åka till min pappa ikväll också
och en sväng förbi mamma för att hämta boken jag lånat av henne
men jag orkar inte
jag är helt totalt jävla vettskrämd från att lämna huset
jag vill inte behöva genomlida hela resan, bland tusentals människor.
på tunnelbanan, i stan, på pendeltåget, på bussen..
jag ska försöka övertala pappa att hämta mig.
jag ska köpa min P&L bille ikväll också
så jävla pepppppppppp

allright then..
nu ska jag dyka ner i sista sidorna i boken och ge mig på 4e koppen kaffe för idag
NEJ FAN
ännu bättre
jag ska ringa johanna

u know u love me
xoxo, lali

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dig, du gör... gör mig hel, vi behöver aldrig låtsas att vi skulle kunna vara något som vi aldrig kommer vara. att vara trasig betyder inte att vi är hela tillsammans, kom ihåg det älskling

2009-05-27 @ 22:35:28
Postat av: johannaförfan

som skrev ja

2009-05-27 @ 22:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0