heidå sverige

jahhh
schysst liten update innan jag sticker dårååååå

okei
johanna har varit här sedan i onsdagskväll
fuckin a
levt the dream med min bebis lite
chillat runt på stan och tryckt schyssta jävla tishor till imorgon (bild kommer nångång i framtiden), då min kära storebror fyller 20 och det bli fetkalas!
fint att åka till grekland helt bakis.. öh..
eller så keep:ar jag bara up the good work och är full tills jag åker och däckar på planet.. hehe..
vore ju något.

HÅLLER PÅ MED PACKNING ATM
fan.. vad har man med sig när man ska dra och chilla med alla som heter stavros eller kostos eller souvlaki och har hårig bringa2k9? ah.. ingen vet
drog med mig en schysst bikini och alla linnen jag äger och har. och mina jeansshorts och dom där rutiga shortsen som Kalle vet vilka dom är.. HÄHÄ
lite tjejig måste man vara också................ har packat med mig 4 par skor :(
hihi
MEN VAFAN JAG MATCHAR ALLTID OLIKA SKOR TILL OLIKA KLÄDER
okei felåt
nu ska jag packa färdigt, tanka ipoden och duscha för att sedan mysa in mig som en kissekatt hos bebis och gosa och sova

IMORGON FYLLER MIN BRORSA ÅR SOM SAGT
GRATTIS GRATTIS STOREBROR SOM FYLLER 20 ÅR <3

jajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
u know u love me
xoxo, lali.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0