Fill my lungs with fire. I was not reborn for nothing.

johanna har åkt hem
livet suger kuk hihi
imorgon är det sammimöte sen skola. eller "skola"
peppar inte för 5 öre
nu vill jag bara ha sommar och johannis asap
så jävla pepp på allt i sommar. living the fuckin dream 24/7 no kidding
hihi alla är svinlacka på mig<3 älskar mitt liv

PÅ FREDAG STICKER JAG TILL LINKÖPING MED KALLE
hoppa lite på folk och röja spelningar
fuckin a
svinpepp.
KÖPA MASSA FIN MERCH VORE JU NÅGOT OCKSÅ
Jag kom förresten på en skön jävla plan när jag öh.. satt och chillade förut
gaddning asap FNISS

nu ska jag ut på prommis med bby j.
hon är det bästa som finns. everyday with u is like a holiday.
end of story

U KNOW U LOVE ME
xoxo, Lali.

Kommentarer
Postat av: johanni

fan, älskar dig bebis, saknar dig och tonfisken redan. fuck och olympiavägen 23 såklart

2009-05-04 @ 23:11:39
Postat av: Linda

jag är inte lack. jag var rädd att du hatade mig hahaha

men köp en tröja till mig dårå, k? JAAA

<3

2009-05-05 @ 23:35:23
URL: http://earthquake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0