day 1 in greece lol

AHTJA
haha alltså, no kidding, jag sitter och chillar i Grekland atm.
okej, min mamma och jag ba ALLTSÅ VI KOMMER INTE KUNNA CHILLA UTOMLANDS BA HELT UTAN DATOR....... OCH VI ORKAR INTE BÄRA VÅRA "STORA" LAPTOPS......
peter ba; -.- ............... *köpa världens minsta laptop*
ahahah alltså skojante den är typ mindre än.. öh.. ett a4 papper :( HAHA svinsvårt att skriva.. jamendåså
men ah, här sitter jag och steker in the sun då
atm är det 24 grader varmt, och klockan är halv 9 på kvällen. jag klagar inte.....eller gör jag? HEHE jo, det gör jag faktiskt hahaha alltså det är fan varmt överallt här. man dör. hela tiden.
under dagen har det varit typ... öh 30 nånting. VARMT OK
fan jag är van vid mina 18+ på min altan på dagen<3 och nu ba BLAM dubbelt så varmt....
aja
smällar man får ta i den här branchen.

IGÅR ÅKTE JAG FLYGPLAN FIRST TIME EVER
när motorerna startade blev jag svinrädd och när planet började lyfta så fick jag FETA nojan om att varför så små sketna motorer kunde hålla ett sånt stort föremål uppe. heh.
jag trodde med andra ord att vi skulle dö.
5 av 5 toasts......

när jag hyperventilerat klart efter nån halvtimme så ba *måste koppla bort* så langade jag upp gameboyen och gibbade pokémon hela vägen!!!!! hahah johannis jag har levlat min kat som FAAAN
prepare to be destroyed typ hehe.........
när vi väl kom fram runt 10 på kvällen (runt 9 svensktid) så chillade vi till hotellet.
as nirre. mysigt som fan och HUR jävla vacker utsikt som helst.
typ 50m från stranden, med andra ord, vi bor precis VID stranden.
fint.. mycket fint.
i övrigt har vi mest ba chillat runt i deras lilla stad här
as fint överallt. faktiskt.
DET BÄSTA HÄR ÄR ALLA HEMLÖSA KATTER OCH HUNDAR
alltså jag dör dom är så jävlaaaaaaaa söta. jag ska ta hem allihopa )_
mamma ba nej
jag ba jo
.....med andra ord, jag vann.

kommer typ börja gråta när vi ska åka hem och dom kommer få klara sig helt själva här..
jag typ matar dom och klappar dom och allt
hahah igår kväll när vi såg första kissen jag ba
KATTTT!!!!! *se ut som en liten unge som precis sett världens största godisaffär*
jag sprang fram och klappade den och ba hej kissen<3
min mamma ba NEEJ!!!!!!! :@ LOPP-KATT!!!!
jag ba; ....... *svinnöjd* mmmh gosig katt!!!!1 *fortsätta klappa*´
mamma ba; ..... -.- jaha, blir väl karantänen för dig dirren när vi kommer hem
jag ba; men vadå han är snäll *helt kär*

ah
skitsöt
ska ta hem han<3

FÖRRESTEN! haha alltså idag när vi käkade schysst jävla greko mat så fick min mami en glasJÄVLAbit i sin mat.
öh hon spydde typ blod i en halvtimme sen........

JAPP
SÅ HAR VI DET
LIVING THE DREAM
nu ska jag dra och chilla med nån skön grek eller något
ni har fått enough att läsa....hähä
updaterar asap
jah

u know u love me
greece do 2
xoxo, lali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0