We only got 4 minutes to save the world.



vårpromenad-bilder blir aldrig bra, come on? give me a break.
heh.


Japp, imorse vaknade jag halv elva av att Tilda ringde mig och sa LALI VI HAR FÖRSOVIT OSS VI HAR MISSAT SKOLAN.
Ah, det sög ju. Nej, rly. Det sög verkligen.
Fan :(
När jag väl vaknat till liv så märker jag att det är världens finaste väder ute.
Det är Vårväder! Sol, ljus och torrt på marken.
Mellan issues med kvällens studentskiva och att försöka vakna, så bestämde jag mig för att ta mig upp och sätta mig på räcket med cigg och kaffe, as usual.
När jag kom ut så var det verkligen.. SOL. Alltså. WAH! lyckan är obeskrivlig.
Jag bestämde mig för att det inte finns a chance in hell att jag tänker ligga inne och ruttna i min säng och ha ångest över att jag missat skolan.
Jag drog på mig lite kläder, ett par solbrillor och satte upp håret och begav mig ut på en promenad.
HUR skönt som helst.
Frisk luft och solljus.
Efter som att dutty called, så tog jag med mig telefonen och gjorde ett par samtal.
Nu har jag kommit tillbaka, och nu jävlar ska det planeras inför ikväll.
Jag sitter mest och väntar på att Tilda ska ringa upp mig efter att ha pratat klart med Jacob, så att jag kan sätta igång.
Jag har fortfarande INGEN SOM HELST ANING om vad jag ska ha på mig, eller hur jag ska fixa håret, eller hur vi ska göra med allt ikväll.
Men vafääääään. Det är vår!
Fuck off nu kör vi.


xoxo, Lali.

Kommentarer
Postat av: Linda

imissthee. när ses vi?

2009-03-19 @ 10:25:02
URL: http://earthquake.blogg.se/
Postat av: Mikaela - hockeyfru & nagelteknolog

Hallo, har du för planer i helgen? :)

2009-03-19 @ 12:46:35
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0