UNICORNS, real.

Helgen lider mot sitt slut och jag kan inte säga annat än att jag haft en helt ok helg!
I fredags drog jag till södertälje med Tilda, som sagt.
Vi stack först hem till Madde och Johan och förkrökade, sen bar det av mot CP.
Efter tolvslaget hade baby T namnsdag! Det firades med drinkar, gratis öl och gratis vin! Haha!
Richard fick 3 smällar på käften och inget ligg.
På bussen träffade Stefan Sundström och i Salem blev det avrundning hemma hos André.
Det spilldes vin och känslor, men det var helt ok, helt ok!

Klockan halv 7 på lördagsmorgonen var vi påväg hem, fulla och glada. Vi missade bussen och åkte med Mickis mamma som hade fjortisdunk i bilen.
Vill du ligga med mig ikväll?
Vi fick skjuts hela vägen till Tumba, där vi väntade på bussen hem till Tilda.
Påvägen filmades världens roligaste film, som tyvärr är borta nu pga vissa önskemål om anonymitet.
Väl framme hos Tilda så käkade vi fullkornspizza(?) HAHA wth.
Sen lackade Packe, så vi gick och la oss.

SENARE MEN ÄNDÅ SAMMA DAG
Så väcktes jag av väckarklocka och Packe som velade mellan kostym eller bajentröjan.
Jag sminkade mig en snabbis och stack vidare till tåget och Täby!
Där firades en nykomlig 18åring.
Vi åt middag, myste, ALLA ANDRA FÖRUTOM JAG tittade på melodifestivalen och så gjorde jag och Kalle ett enastående framträdande, ofc!
Vi är bäst.

Med det sistnämnda vill jag säga GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN, SARA.
Nu ska jag duscha, göra te och plugga lite!

xoxo, Lali.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0