They didn't even make a sound.




Storasyster fyller 30 år idag, grattis grattis!
Detta firades med middag på någon fancy restaurang med hela familjen.
Min lillebror gnällde över att dom inte hade hamburgertallrik och jag lekte turtles med Oliver i smyg.
I övrigt så var det helt ok trevligt.

Imorse kunde jag gå ut i bara strumpor och röka!!!!!!
WICH MEANS INGEN SNÖ WICH MEANS INTE SÅ KALLT WICH MEANS SNART VÅR?????
hoppas hoppas HOPPAS.
Jag är så sinnessjukt trött på vintern, mörkret och det kalla vädret. blä.

IMORGON ÄR DET DAGS FÖR SKOLA IGEN!
Jag är pepp.
Ska möta Tilda i Tumba runt halv 10 skulle jag tro? Kaffe, cigg och sen plugg!
Fint.
Nu ska jag städa iordning, sen sova :>

xoxo, Lali.




Kommentarer
Postat av: papi?

du kör verkligen på "xoxo" asso! : >

2009-03-17 @ 18:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0