Meet me out at the train tracks! I'm leavin' and not coming back.

Klockan är kvart i 5 och jag kom precis hem ifrån stallet! bah! blev lite längre dag än planerat.
Jag är helt tröttis.
Nu har jag precis startat igång diskmaskinen och plockat undan lite stuff som låg framme.
Snart kommer Linda och äter annanasen jag köpte häromdagen med mig! Haha, har varit helt sjukt sugen på annanas jättelänge och nu ska jag äntligen äta den!
och så ska jag plugga! :>
Hon tar med sig Ramlösa med mangosmak också! som förövrigt är helt stört god :> smaka den! dirr!

Min skol- och jobbvecka är över! Nu är det helg och det är SÅ underbart skönt!
Värt att nämnas förresten är att jag fick ett par jeans av Simon igår! :> dom satt perfekt och jag är jättenöjd! Tack Sebbe :*

SÅDÄR nu ska jag cut up some annanas och sätta igång med pluggandet! :> och vänta på Lindaaaaaaa!

xoxo, Lali.


Kommentarer
Postat av: Linda

ily

2009-03-12 @ 22:02:05
URL: http://earthquake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0