Everybody needs to know, we won't be silent this time.

Sms från; Tilda
"Hur går det? Kommer du någon vart?"
Sms från; Lali
"Nu är jag och bråkar med ALLA.
Nu ska jag in till biträdande rektorn och fan i helvete jag ska fan gå på studemus, annars blir det fan skolmassaker DIRR. Kan al-quida, kan jag."


Idag vaknade jag i Tumba.
Jag och Tilda hade råkat försova oss lite märkte vi när Tilda ringde och väckte mig vid 9.
Vi gick upp, fixade oss världenssnabbaste och åkte iväg till skolan.
Väl i skolan var det meningen att jag skulle börja på Studemus, efter mycket om och men hela förra veckan om att om jag skulle få gå där eller inte.
Men nu var det ju bestämt, så då var det bara att tralla dit.
Väl framme säger kärringjäveln aka smileyface att ingenting är bestämt och att jag måste gå och snacka med tall, dark and not so very handsome.
SAGT OCH GJORT, jag leta upp killen och pratade med honom.
GISSA 30 GÅNGER VAR HAN SA!?!??!
Han sa, gå tillbaka till studemus och prata med smileyface.
OOOOKAAAYYYY
då stack jag tillbaka, DÅ säger hon "jag vet inte? gå och prata med tall, dark and fucking ugly??"
MEN JAG VAR JU PRECIS DÄR?!?!?
sen blev det krig iallafall och vad det än är som utlöser mina agritioner så tänker jag fan aldrig i hela mitt liv ta mediciner emot det. Det är fan det bästa jag har! WOOP!

Efter skolan så var det dax att dra sig in mot stan för att möta Linda!
Jag mötte upp henne på centralen och vi påbörjade våran jakt på en kortlek hon behövde köpa pga vissa omständigheter.
Vi hittade inte riktigt det vi letade efter, men det gick rätt bra tillslut ändå!
Efter det så bestämde vi att det ständigt pågående snöstormen helt enkelt kunde dra åt helvete, så vi stack till Simons jobb och fick gratis mat :D Tack Simon :*
Vi satt på donken i nästan två timmar skulle jag tro, och snackade om lite allt möjligt.
Väldigt mysigt, även fast jävla donken var hur kall som helst.
NU är jag äntligen hemma igen. Det är nystädat och mysigt och jag ska alldeles strax dra igång nån film som jag ska kolla på tills jag somnar.
Imorgon ska jag till stallet, heh, och sen är det helg! Pepp.

xoxo, Lali.
(jag ska fan börja köra med "xoxo" fett jävla trendy, alltså.)

Kommentarer
Postat av: Kalle

Du är bäst Lali. Innerst inne vet både du och jag att jag har rätt i det jag säger.

<3

2009-03-12 @ 01:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0