det är fan inte lätt att rädda världen alla gånger

alltså god morgon på morgonen
Igår var det earth hour och jag släckte ALLT och satte mig på sängkanten och ba *sviiiiiiiiiiiiiiinnöjd*
sen gick det 2 minuter utav konstant sittandes och se ut som han ---> :DDDD
sen ba.....................jahapp det här sög ju? *rastlös*
SEN satt jag där i en jävla timme och ruttnade i mörkret och terroriserade mina stackars medmänniskor på sms.
Johan blev unhappy man för att jag drog från datorn och msn pga jord timmen och isak skrattade mest åt min rastlöshet
mitt bland allt så ringde smsade Elias också, han ville badly att jag skulle komma till Tumba men eftersom att jag var rätt opepp på allt pga den andra delen utav mina medmänniskor som inte riktigt chillar på pluslistan så velade jag lite halvt som halvt och ringde Tilda och kollade läget osv osv
SEN ringde Elias och var SÅHÄÄÄR pepp och glad och sånt och lyckades tillslut övertala mig att ta mig till Tumba för en öl.
Det utlovades en riktig Robin irl också (internt) heheeeeeee
jag ringde min mami och blinkade med mina puppyeyes genom luren och ba *såhäääär tröttsamt att åka tåg mamma :(*
så dom kom och hämtade mig med bilen och räddade mig från mörkret

SEN HÄNDE DET FAN GREJER
men det orkar jag inte skriva om nu heh nu ska jag dricka te och smsa med Johan och vara glad
för duvet det är sånt jag gör nu för tiden, är glad

xoxo, Lali.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0