Cause another brother noticed me.

Vaknade vid 1 idag!
Sova länge utan dåligt samvete är fan det bästa som finns.
Jag fixade iorning mig en snabbis, och sen kom Marianne och plockade upp mig at home, för lunchmöte!
Vi åkte in till Söder och satte oss för att äta sushi! Hur värt som helst.
Efter det så åkte vi förbi muffinsfabriken! Haha! Alltså, no kidding, dom har muffins lika stora som halva afrika! Sjukt värt.
Jag köpte en apelsin-choklad mufffin, som jag knappt orkade äta halva på!
Anyways, sen så fick jag skjuts hem, där jag ringde Tilda och planerade fredagskvällen.
Nu är det planerat att vi ska ut på CP en sväng först, sen kanske till dudesen i Salem om det langas fest.
NU MÅSTE JAG SMINKA MIG AAAAAAAAAH vad ska jag ha på mig?
Fan, jag måste verkligen köpa nya kläder. Bah!
Well, det får bli till våren.
Fett ovärt att köpa kläder till nutidens väder? JA mamma.
Påtal om mamma, så ska jag på 30års middag på måndag! spännande, minst sagt.

NU, FIX OCH TRIX!


xoxo, Lali.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0