brace yourself, cause this goes deep.

såhär;
jag är så jävla trött på människor.
dra. åt. helvete.

jag är så jävla trött på att vara ledsen över folk som påstår att dom bryr sig om mig, men ändå bara tänker på sin egen vinning i slutändan.

jag är så jävla trött på att få damputbrott och sitta och vara så jävla lack att jag inte vet vad fan jag ska göra för att hävda mig för att inte döda någon, för att folk bara ska vara så jävla jobbiga hela jävla tiden. FAN

jag är så jävla trött på alla jävla backstabbing cunts och folk som sitter och snackar skit om sina vänner dag 1 och dag 2 så är man SÅHÄR tight igen.

jag är så jävla trött bara.

jag har sjukt mycket "vänner" aka bekanta.
om jag får säga det själv så har jag 4 (kanske 5) _vänner_
jag har 4 personer i mitt liv som påstår att dom bryr sig om mig, och bevisar det genom att alltid alltid ALLTID finnas där. dom bevisar det genom handligar som kan stå för dom orden dom säger, så som "jag älskar dig".
jag är dom evigt tacksam. dom är det bästa jag har. en utav dom är min andra halva och det är den personen jag praktiskt taget lever för. det är oss som får mig att andas.

just nu tänker jag fan bara bry mig om att klara av min vardag och vara glad.
jaaaa vara glad är bra skit
snart är det vår på riktigt och då ska jag glassa omkring på söder med mina vänner i mina nyköpta skor, min nyköpta vårjacka och mina brillor, när solen tillåter.
hejdå i come in peace
heh

Kommentarer
Postat av: Linda

Men du, när jag kommer hem från resan nu. Så har jag beställt vår. Så den kommer.

Då ska vi sitta utanför dig med bra musik, cigg och chailatte och bara chillaaaaaaaaaaaaaaaaaa. för det är det vi är bra på. NEJ, bäst på. p to the u to the double s.

2009-03-30 @ 01:17:42
URL: http://earthquake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0