blö!

Jag har aldrig sovit såhär mycket i hela mitt liv tror jag.
Helt sjukt. Jag kom hem klockan 11 i söndags morse, sov till klockan 9 på söndagkvällen, gick upp och tog en cigg, somnade om nästan dirr. Sov till kl 14 dagen efter, på måndagen alltså.
Var till 18 ungefär, somnade om till typ 9-10 på kvällen. Tog en till cigg och lite juice, somnade om vid 12, sov till klockan 12 idag, på tisdagen. Grejt.

Nu ska jag pallra mig in till stan och köpa ett par jeans och möta upp Simon. Känns underbart. Saknar honom jättemycket.
Sen glider jag vidare till Tumba för lite mys och ev. Sushi! hihihohohaha.

DET ÄR SNÖSTORM UTE?!?!?! kill me plz
nu drar jag på mig mössan och sticker
POSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0