vad ska jag döpa den här sköna jävla grejen då?

now i can't change my past, but who the fuck are you to predict my future?

seriously now
okej, jag har fan haft tålamod med erat jävla whine ett bra tag nu
jag har försökt förklara mig och varenda jävla gång jag gjort det så tar ni det som ett "hot" eller ett påhopp, så då jävlar mamma blir det riot riot
meeen ja, som sagt så börjar tålamodet försvinna kind of in a rush now.
börjar bli jäääääääävligt less på allas jävla dryga attityd att fortsätta det här jävla eviga whinet om hur jag valt att utforma mitt liv now a days, så att säga
och folk som tycks tro att dom är liiiiiiiiiiite bättre än alla andra för att dom _fått för sig_ att dom är mognare än andra, det är ju också kind of hillarious
som sitter och pekar och styr och skriker och gormar om hur alla andra ska leva sitt liv och att allt som inte är gjort på största möjliga mogna sätt, är fel fel fel oh så fel.
jag menar, who the fuck died and made you god?
MÅSTE jag be om ursäkt för att jag inte lever mitt liv precis lika regelrätt och vuxet som ditt? FANE, som dom säger i dalarna.
grejen är den, fan jag blir inte ens lack utan jag blir bara så jävla matt och ah.. jag vet inte.
jag kommer väl antagligen få en massa jävla whine uppkört någonstans för det här inlägget också
MEN DET ÄR FAN SMÄLLAR MAN FÅR TA I DEN HÄR BRANCHEN AKA VÄNNER
hehe
schysst jävla högstadie-nivå vi dragit det till också
DU HAR SNOTT MIN VÄN SOM HAR SNOTT DIN VÄN SOM VAR MIN BÄSTA VÄN SOM JAG SNACKAT SKIT OM EVER SINCE MEN NÄR VI SES DÅ ÄR HON SÖT TYCKER JAG ELLER GÖR JAG FAN
loves it
nu ska jag gå och ta hand om preggy-lady

u know u hate me
xoxo, lali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0