wildcat

imorse var jag hos läkarN med stort N.
fyfan, satt i väntrummet i 2 jävla timmar pga att någon hade blivit skjuten och bla bla så det blev feta jiddret :( jävla jävla Tumba.
Jaja, efter 2 timmars väntetid fick jag äntligen(?) chilla in till farbror, eller faster kanske det blir?, aja till doktorn iallafall!
Hon gjorde lite schyssta koller och typ lyssnade på mina lungor och tittade i min hals och lät mig gör massa andningsövningar osv.
Jaaaah sen kom det "joru såatteh jag tror att du har lunginflamation vetttö......."
JAMEN DÅSÅ
fan..
Jaja, fick sitta och vänta ännu mer för att sedan ta en massa blodprover osv.
Det visade sig att jag hade HAFT lunginflamation nyligen? lol? Och nu har jag bara viruset kvar i kroppen, som förövrigt inte ens smittar..
RIGHT ON!!!!!!!
jag fick röntga mina revben också eftersom att dom trodde att jag hade en spricka i ett utav dom.
men nejje, jag hade ba en liten mesig stukning :>
Japp, jag har hostat sönder mina revben! asfint.
Då är man fan skillad, må jag säga..
Såatteh, slutligen så blev det så att jag fick gå hem med massakrerade fingrar efter alla jävla blodprover haha, och så fick jag ett schysst recept till nån skön hostmedecin :>
Som jag förövrigt varit och hämtat ut med susanne idag också.

annars sitter jag mest bara hemma i väntan på att bli frisk. wöö..
sitter och har en sms-konversation om sälansikte.
och det SPÖregnar ute..
påtal om sms så fick jag ett ganska förvånande sms utav Robin idag! lol :> fett jävla random
aja
nu blir det nog av att städa lite så att jag får mina jävla pengar på torsdag så att det blir av att fixa färdigt håret!




ttyl
u know u love me
xoxo, lali.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0