walking on air



Här är nya tröjisen jag slösade mina sista slantar på. hmpf.
fast den är ju snygg iallafall. häh.
jag och johanna lever fattigmanslivet men det är ok, för pappa kommer hem på söndag<3
hihi.
PÅ FREDAG KOMMER FINA FOLKEEEEEEEET!
trotts mycket jidder (som vanligt) så är jag fan rätt jävla pepp på min födelsedag.
Det lär ju iförsej ändras till opepp och pepp fram och tillbaka flera gånger om innan lördagen.
Det är ju trotts allt bara onsdag idag.
annars så äre filmkväll hos danne ikvälllllllll
blir fint
jag och johanna väntar på klartecken så att vi kan åka :>

jag har haft SJUKT jävla ont i magen hela dagen. asknasigt..
Men nu blire cigg och kaffe ute på gräsmattan i soleeeeeeen
jag saknar axel
(det där kändes jättekonstigt att skriva..)
jag saknar knä.
sådärja.

ttyl
u know u love me
xoxo, lali

Kommentarer
Postat av: Josefine

snyggt hår du har!

2011-10-11 @ 17:20:46
URL: http://starstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0