the 19th second

god morgon på morgonen, gott folk!
sjukt skönt att få sova en hel natt för första gången på typ 3 veckor! ingen jävla hosta som väcker mig 24/7.
Hostmedicinen + annat worked it's magic och jag fick fan äääääntligen sova ut.
sov nästan 10 timmar! amazing haha

Såg klart på hela paris hiltons new bbf igår! hihi rätt person vann LÄTT
loves it
lite tråkigt att det är slut nu tho
hahah vafan ska jag ägna mitt liv åt nu :(
hähä eftersom att emil lärde mig the fine art of streaming så blire the hills DIRR! wowoho<3
så jävla värt
hittade alla säsonger WOOP
så nu sitter jag och dricker morgonkaffe och tittar the hills. livet<3
snart blir det dock av att städa också! måste städa sönder mig idag.
det ska bli kliniskt rent :> för imorgon kommer inspector gadget och checkar läget och ger mig pengar hehehe
en fet jävla promenad ska det hinnas med också! woh

var på myspromenad med baby j. igår kväll också
fett jävla värt
så jävla skönt när man har mycket in mind att bara dra ut på en promenad och snacka med sin bästa vän.
hon har förresten firrat klart sitt hår nu! (för er som inte vet så har hon också transformat och gått igenom orange/gul/fuckhead-stadiet)
SJUKT jävla snyggt blev det. gosh.

jaja nu ska jag fan se klart the hills sen get to work.

ttyl
u know u love me
xoxo, lali

Kommentarer
Postat av: j.

ily

2009-07-08 @ 21:35:35
Postat av: lali

j.;

ily2 vettö!

2009-07-08 @ 23:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0