u go j. coco<3

Sitter hemma hos johanni atm! :> lever fina livet och rehabar för fullt!
imorse var vi uppe med tuppen (den där tuppen som går upp vid halv 10, ni vet.. han..)
men pga fucked up stuff så var jag vaken till 5 imorse. heh. not funny.
sjukt jobbigt var det också. usch..
aja, imorse vare upp och ta sig cyckelturen till noret. wööööö uppförsbacke i princip hela vägen........
helt nyvaken och cptrött.....
jah.

Annars har vi mest ba degat.
Vi har kollat på sjukt mycket film sen vi kom hit (måndags)
vi har hunnit dra igenom american psycho 2, resident evil, lejonkungen, toy story, mary poppins, svärdet i stenen, moulin rouge. ye! och nu blir det sex and the city marathon eller peter pan :>:>:>

Min födelsedag har jag hunnit med också!
Sjukt värd helg må jag säga.
jag fick äran att fira den med mina vänner och det var totally awesome.
Tack älskade vänner som var med och gjorde min födelsedag till en väldigt väldigt bra sådan! :>
den enda som fattades var knä. omg hade vart bezt om han vart med också.
well well, jag hade det väldigt fint på lalis födelsedag after all :>
Jag har världens bästa vänner. punkt.
and for your record så är det skillnad på vänner och "vänner".
Enough said.

Nu ska jag gosa vidare med beb over here :>
Och imorgon kommer Seb och Tintin! då äre fezt.
Emil och gänget svänger säkerligen förbi också. FINT.

Men until then, ttyl.
u know u love me
xoxo, lali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0