rumors say you kill for fun

legat och dött i sängen hela dagen och kollat på paris new bbf lol
(iallafall sen jag kom hem)
jag ont i magen och lungorna efter att ha hostat så mycket
snackade med emil i telefon förut
det var fint. jag hörde fin musik. han är bra
det är skönt att bara kunna ringa honom ibland och ba ventlilera lite hahah
på torsdag kommer han hem då blire barty

jag hatar att vara sjuk
kan inte nån ba komma och kramas med mig och tycka synd om mig

saknar bf btw
kom hem då ditt cp

jaja
nu blire 2 sista avsnitten utav paris new bbf
PEPPARÅ!!!!!!!!!!!!
sen blire nån annan skön serie tills jag dör
ska klunka i mig lite hostmedicin också och somna
bra
vill helst hinna ta prommis med bebis också.............jävla regn

ttyl
u know u love me
xoxo, lali.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0