radioradioradioriot

SÅDÄRJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nu är jag rödhårig igen. så jävla fint äre.
FAN vad jag har saknat mitt röda hår.
Nu fattas bara längden som levereras med bebi j. på lördag :>:>:>:>

Sitter hemma hos mami gör jag också
chillar galet
är så jääävla seg idag. helt sjukt.
Fattar inte varför. är helt hängig och trött och seg och ba, BLÖ.

Har lekt massa med lille valpen idag också! wöö
har försökt träna honom lite också. det gick ju.. öh.. jah.
tror ni att hundar kan ha ADHD? det tror jag.
Han har börjat gå fint i koppel nu iallafall :> sucess!

jag har suttit och klickat runt på internet ett tag nu
JAG VILL HA MASSA KLÄDER
och dom är verkligen ba a click away........ fan :(
hittade världens snyggaste jävla jacka. myms.

jaja, nu blire MTV och kaffe innan jag antagligen ska börja masa mig hemåt.
wöwö

ttyl
u know u love me
xoxo, lali.

Kommentarer
Postat av: Linda

hey, that's me! :Dhahaha

2009-07-09 @ 20:17:04
URL: http://earthquake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0