im bringing sexy back, yeah!

hektiskt jävla liv man levt lately då!
en hel del har man hunnit med. first of all har man chillat gaaaaaaaaaaaaalet med johanna! +++beckiegurl!
asfett
sen så vankades det P&L gott folk!
och om jag får uttrycka det själv så fan; IT WAS FUCKIN A!!!!! win win win situation 24/7! loves it
hahahah lyckades dra finaste jävla fyllan 20 min efter att vi åkt hemifrån (johanna)
vi hann åka bil i 20 min, sen jävlar vare jag som spydde ner hela bilen+mig själv :>:>:>:>:>
sen däckade jag sönder mig hela vägen till borlänge, och när vi väl var framme kastades jag ur bilden och då jävlar var det FEST!
jag klagade inte :>
BMTH var lätt bäst på hela festivalen. _jag_ kramade oliver sykes! sexiboi
sen blev det hemgång lördagnatt och det var jag och beckie som hade deeptalk om brevduvor hela vägen hem för att hålla oss vakna! (beckie körde, jag sällskapade.)

annars då?
aeeehh drog en skön tripp till Falun för att hälsa på min kära man som lämnar mig i EN JÄVLA MÅNAD!
no kidding. en jävla månad ska han vara på gotland. fyfan........
vart här sen i måndags
levt livet
cruisat med sebi och rikke VÄRT SOM FAN
vi har chillat parker och stan och druckit öl och kollat på filmer och hoppat på K-brunnar och cycklat hem från stan (jag satt på pakethållarn heheh) OCH ÄTIT HALVAN AV VÄRLDENS STÖRSTA PIZZA eller rättare sagt, blivit tvingad... jaja det var en massacre iallafall hahah
jag har köpt en plattång också haha helt impuls när vi låg och chillade på en gräsmatta fnisslol
aja
nu blire scrubs och gos DIRR

u know u love me
xoxo, lali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0