flightless bird

igår chillade jag runt i stan med Emil hela dagen, efter att vi vaknat hos mig efter en helkväll/natt med grillning, öl och sjukt mycket chillande.
anyway, så gick vi upp runt 1 nångång, kollade på ett avsnitt av paris hiltons new bbf och käkade frukost :>:>:>
sen stack vi in mot stan.
Vi drog förbi weekday först, där Emil köpte ett par jeans och.. öh.. var det något mer? tror fan det. ett linne?
jaja. Sen chillade vi över till donken för att skydda oss mot spöregnet2k9 som kom från absolut ingenstans.
haha, när vi chillat klart där så var det fint väder igen, så då bestämde vi oss för att chilla vidare mot caliroots.
påvägen dit hände världens mest otippade!
Vi var påväg upp för malmskillnadstrappan och från ingenstas så säger emil OMG TITTA EN GLASS!!
på ett utav trappstegen så låg en helt oöppnad sandwich!
den hade till och med frost och allt kvar utanpå. den var alltså helt jävla nyköpt+nytappad! hahaha
Medans vi förundrades oss i att vi hittade en glass helt random, och besämde att vi skulle dela på den
utbrister jag OMG HAHAHA EN GLASS TILL!!!!!!!
Japp, you heard me, vi hittade en helt oöppnat 88:a i samma skick som sandwichen!
hahahaha världens mest otippade
så då åt vi glass och var glada :>:>:>
Sen så märkte vi dessvärre att cali var stängt, så vi drog vidare till urban outfitters.
Där vi hittade världens snyggaste tishor på rea! :> jag köpte en asnice tisha och emil köpte en tisha och en mössa :> Efter det tog vi en promenadis till hötorget och åkte hem.

Jag stack hem och bytte om för att sedan dra mig ut igen.
Jag åkte till nynäshamn för att möta upp och ta farväl av knä som skulle ta båten till Gotland.
Vi käkade en romantisk avskedsmiddag hahah sen så satt vi och chillade i en timme,
sen sååååå var han tvungen att gå på båten.
det sög ju..
blö det var skitjobbigt att säga hejdå.
jaja.. vi ses snart igen.

Efter det satte jag mig på tåget och påbörjade min 2timmars resa hem
helt ok ändå, efter som att det bara är ett byte.
satt och lyssnade på musik och tittade på människor.
När jag hoppade av i Tallkrogen hittade jag en vän
mr. kitty! :>
sjukt kelig katt som följde med mig hem hahahah
sen när vi var hemma la vi oss och gosade i sängen och tittade på ett till avsnitt av paris hiltons new bbf :>
sen somnade jag.

idag sitter jag och ruttnar in sickness
jag tycks fan aldrig bli av med jävla dunderförkylningen/cpsjukdomen jag drog på mig efter P&L
bah!
nu ska jag göra popcorn och kolla på nån film eller chill serie

ttyl
u know u love me
xoxo, lali

Kommentarer
Postat av: Linda

haha älskar att ni hittade glass

2009-07-06 @ 14:22:34
URL: http://earthquake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0