"ska du gå sen..? ....GÅSEN?! O_o"

baaaaah jag är JÄTTETRÖTT
men det är chill, för igår var värt som fäään.

Igår peppade jag utgång, och så sant som det var sagt och önskat, blev det av! 
Först langade alla opeppen, FÖRUTOM Tilda. Och Linda då, men hon kom in vid ett senare tillfälle! haha.
ANYWAYS, så chillade jag hemma, när Jacob ringde mig och sa att vi skulle förkröka hemma hos Elias i Tumba.
OOOKEJ tänkte jag, lite synd att jag inte ens fixat mig färdigt och att jag kommer att komma till Tumba jättesent.
MEN MEN jag langade pepp ändå, men det räckte tydligen inte för Elias och Jacob, nepp!
Dom skulle bestämt ha dit mig DIRR, så vad gör grabbarna då om inte skickar en taxi som hämtar mig och levererar mig från DÖRR TILL DÖRR......?
DÅ säger jag såhär; JACOB OCH ELIAS! JAG HAR INTE DOM PENGARNA ATT SLÄNGA 600:- PÅ TAXI NÄR JAG ÄNDÅ KAN TA TÅGET?
DÅ säger dom såhär; Pengar är inga problem. Sätt dig i taxin bara och bli levererad hit, så kirrar vi resten.
TRO MIG! när Jacob och Elias har bestämt sig för något.. då.. ah.. nej.. fan.
IALLAFALL så kom jag iväg till Elias tillsist.
Vi förkrökade och hade det trevligt en kort stund, sen så bar det av in mot stan och gåsen!
Tilda och jag hade inte ätit något på hela dagen, så vi krävde cheeseburgare.
Whatever baby wants, baby gets.
JAH! vi käkade på donkis en snabbis, sen stack vi slutligen mot gåsen!
Där möttes vi utav ett helt gäng okända människor som klädde av både mig och Tilda med blicken ungefär tusen gånger var.
HMH, mys.
Inklusive norrmannen som var här för judas priest, och rockfarfar!
Väl på gåsen träffade vi även Linda, Carin, Blue fox-Simon och hela det gänget!
Treeevligt.
Gåsen var pepp som fan och jag blev full och glad!
50 öl, massor utav drinkar och shots och en öl i knät senare, så började vi dra oss hemmåt.
Jag åkte nattbuss till Tumba för första gången in aaaages. Jag har.. öh.. saknat det. Japp, det har jag. Jättehemskt.
Vi stack hem till Elias på efterfest där det bjöds på öl, magnus betnér, Packe Douhan, Ismen, JättemycketannanmusikjaginteenskommerihågJAGVILLINTELÄGGAMIG!
Tilda gjorde en dread på mig (Som jag förövrigt råkade slita loss i duschen idag..) och stämningen la sig och folk blev trötta. 
Jag och Elias däckade först! JAH! Och Tilda och Jacob somnade väll såsmåningom också efter vilda debatter om Tildas pappa var en jättefit man eller inte.. 

Imorse vaknade jag och sa "Jag ska dricka heeeela världen." 
Elias var snällis och sprang iväg och hämtade tusen glas vatten åt mig (som jag sedan råkade spilla ut...hehe sry.)
Jacob och Tilda hade tydligen dragit tidigt på morgonen, så jag och Elias ägnade hela morgonen åt att ljuga, prata om saltkråkan, prata om marsvin och trapphus, chilla mer än 20 minuter i sängen, dricka hela världen, planera att rädda hela världen och därmed ta över hela världen, musik, gårdagen, Elias intresse för ljus och jaaaa osv osv osv osv u name it.
Mys.
NU SITTER JAG HEMMA HOS MAMMA I TUMBA OCH DRICKER KAFFE OCH VÄNTAR PÅ ATT DOM ANDRA SKA RINGA MIG WAAAHAHAAAAAAA
Pusshej.
varför FAN skrev jag världens längsta blogg-inlägg för?
iiiiingen vet.
tja

Kommentarer
Postat av: Linda

hahah, såg just din rubrik hahahahahahahaha. kan inte sluta skratta. så tråkigt hhahahaa

2009-03-01 @ 03:43:06
URL: http://earthquake.blogg.se/
Postat av: Lali

Linda;

HAHAHAHHA Tilda, alltså<3

2009-03-01 @ 14:02:36
URL: http://holdyourbreath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0