The hardest fucking way to make a confession?

På sitt egna lilla ironic kind of way, så motbevisar världen mig ännu en gång att alla olika synvinklar och bortförklaringar jag försökt samla på mig om att människor faktiskt inte är så jävla äckliga som jag vetat om since day one, är fel.
Jag är så jävla trött på människor som inte har the balls att ta saker face to face.
Jag är så jävla trött på att alla spelar sitt lilla jävla spel om vänskap när man träffas, men på andra vägar hör man helt andra saker.
VAD ÄR DET SOM POSSIBLY KAN VAR _SÅÅÅ_ SVÅRT ATT BARA SÄGA "jag tycker inte om dig/ditt tankesätt/din musiksmak/ditt hår, jag vill inte vara din vän." WELL THEN, då slutar vi låtsas att vi faktiskt tycker om varandra NU? så lever alla happily ever after? ELLER?
Varför i helvete kan folk inte bara säga som det är?
Jag lever hellre med the bitter truth (hur jävla ont den än gör ibland) än att springa runt och låtsas att allt är perfectly fine.
Jävla plastic relationships.
AAAAAAAAAAAH dö

Kommentarer
Postat av: j.

du vet att jag älskar dig what so every. började tvivla på om jag verkligen var värd dig, men sålänge du vill vara min vän och i mitt sällskap så finns jag här för dig.

2009-02-16 @ 21:07:10
Postat av: Lali

j;

Jag älskar dig.

Jag älskar dig.

Jag älskar dig.

Jag älskar dig.

Jag älskar dig.

2009-02-17 @ 20:42:41
URL: http://holdyourbreath.blogg.se/
Postat av: Simon

truth. jag gillar dock allt med dig, kanske inte i alla lägen hela tiden, men för den mesta tiden.

Men det är så vänner funkar. Det är så vänner ska vara.



finns här vännen :*

2009-02-17 @ 20:53:22
URL: http://detvarjuroligt.blogg.se/
Postat av: Lali

Simon;

u know i love u! jättemycket. Du har alltid alltid ALLTID funnits där vid min sida, ironiskt nog HUR jävla jobbig jag kan vara ibland? Tack är nog allt jag kan säga i skrift. Actions speak louder than words. Du vet att jag finns här också.

<3

2009-02-17 @ 23:19:38
URL: http://holdyourbreath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0