Hon har ju fan lagt i backen som vanligt, jävla.. cocosboll *censur*

DET VAR ETT JÄVLA DILL OM FREDAG DEN 13e??!?!?
eller var det?
 JAG OCH JOHANNA LYSSNAR PÅ MUSIK!!!! ni vet såndär TYPSIK musik som bara scenekids lyssnar på! skitsött
ELLER ÄR DET?!
fan, nu vill Johanna ha datorn.

GO FUCK YOURSELF!
(jag har _INTE_ saknat den.........)

idag rejvade vi Metro station i bilen, när hennes mamma var på ICA och skulle köpa köttfärs.
Vi har gjort tacos som faaaaaan
Och johanna tappade hela sin taco upp och ner (innan hon hade hunit vika ihop den) på golvet! :))))))
HON ÅT UPP DEN ÄNDÅ <3
lite skit rensar magen.

NEJ DET FÅR JAG FAN INTE SKRIVA?!?!?!?! eller får jag?
Va sa hon?
HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0