Head on your chest, a silent smile. A private kind of happiness.

Idag har det varit söndag hela dagen. Fett logiskt, i know.
Det har inneburit allt som har med en klassisk söndag att göra.
Jag har
Städat,
Ruttnat,
Rullat runt i min säng,
Försökt intala mig själv att jag inte alls kommer att ruttna i min säng hela dagen,
Kollat massvis med Scrubs,
Druckit X antal koppar te,
Impuls-piercat mig,
Byggt en koja utav alla täcken och kuddar i min säng,
Planerat massvis med förändringar inom en snar framtid,
Rullat runt i min säng lite till,
Lyssnat igenom ALL musik jag har i min musikmapp,
Lyssnat jättemycket på Norma jean,
Uppfunnit små smarta planer ang. att ta över världen,
Ruttnat lite till,
Kollat lite mer scrubs,
Smsat onödiga sms fram och tillbaka
..Japp! ni fattar grejen.
NUUUUU ska jag kolla på scrubs, dricka mer te och rulla runt lite i min säng :)
Puss på söndagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0