Hide and seek


24 dagar.
24 dagar kvar till doomsday..
Haha, nej meeeeeeeeen. 24dagarkvartillsskolanbörjarigen.fan.
Är det nu man ska ändra inställning och börja peppa på att plugga upp allt jag failade förra året? ehe.
sug.


Det har varit 239480935tusen grader varmt hela veckan.
Det har inte gått att vara någonstans i hela huset, eftersom att det är sjukt varmt precis överallt. Ute är det bara värre.
Det går knappt att andas ute.
blablablablaaaaa. gnäll.
Allting känns bara  så jävla far away just nu. Jag vill göra 1000 saker på en och samma gång.

Jag vill springa runt på stan hela dagarna. Hela kvällarna och hela nätterna. Jag vill gå längst söderbron och bara se ner på hela söder och känna mig hemma.
Andas frisk luft och kröka med tusen folk i tanto. eller skinnis. eller vartfansomhelst.
Bara springa runt och äga hela stan.
Jag vill leva stockholm boogie livet.
Någon som är på eller? anyone? ..hallå? nån?
ne..he..
synd.


MEN SKITSAMMA JAG ÄR GLAD FÖR EN DAG!
hejdå





Kommentarer
Postat av: Storlem

vilken ful blogg, jävla emo, bög!

2008-07-28 @ 22:47:06
Postat av: Storlem

skojja

2008-07-28 @ 22:47:36
Postat av: svar till "storlem"

LASSE :@ keftn

2008-07-29 @ 17:38:35
URL: http://holdyourbreath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0