While I'm off chasing my own dreams.

Lali har mer självdistans än självförtroende.
Jag menar det jag står för, förstår du vad jag menar?
Jag var ödmjuk förut, men det sög kuk, så nu när jag reppar frågar människor, hur fan gör du!?
Lali skäms inte, aldrig. Lali väntar på att någon ska fucking hämta hennes Grammis!
Ambition, inspiration. Lali pratar om sig själv i tredjeperson.

OKEJ! Nu rensade jag 1års av skrivande. why? why not.
Jag börjar om. Jag talar ut. HAH. nej men seriöst.
Det är nog dax nu. Att släppa taget. Jag vill aldrig mer tänka på dig. Eller dig. Eller dig heller, för den delen. 
Du finns inte. Du fanns aldrig. Du kommer aldrig att finnas.
Jag vill aldrig mer göra som du eller du säger, om inte jag vill det själv.  
Well, Im off chasing my own dreams.

Igår blev det tanto.
 FINALLY! Efter en hel veckas tjat och planer om att jag skulle försöka dra mig dit, men som aldrig blev av.
Kul som fan var det, iallafall!
Jag, Spacemonkey, Eli, Simon Och Sara åkte in och mötte Franco, Maxi och massa annat folk.
Senare kom Jennifer, Linda och Jacke också. Och massa annat folk. Haha.
Öl, Chill, Mysiga människor & Maxi (HAHAHA), "GUBBEN!!!", Ghetto boy, Golfbanor, Spyor på medis, "blinka inte åt min flickvän!!", nattbuss. osv.
Jag hade det as nice, och jag bangar inte på att göra det igen. Snart.
Fick ett telefonsamtal också. Det berörde mig väldigt starkt. Och jag är väldigt glad att du ringde.
Trotts tårar och sårade känslor, så är jag tacksam.
Time will tell hur saker löser sig, och tar sig. Du vet vart du har mig.

Om 6 dagar fyller jag år.
18år, och jag är vuxen. EHE. Enligt papper iallafall?
WOOP WOOP (det var jag som kom på det)
På fredag blir det krogen, Och på lördag langar jag party. NIRRE.
Peppar som fan.

NEJMEN! nu ska jag duscha. Sen blir det nog stan. Med busskortet jag inte har, pga VISSA OMSTÄNDIGHETER. hm.
Have fun and race a car, HOLLA!


Kommentarer
Postat av: Linda

hahaha, men det är faktiskt inte MITT fel att du inte fick busskortet i tid. :(



MEN LALI!!!!!!!!!!!!!!!!

BLINKA INTE ÅT MIN FLICKVÄN!!!

2008-07-14 @ 00:54:50
URL: http://earthquake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0