We're all movie stars

Idag är en sån dag jag vill hinna med att göra allt och ingenting. Idag är det en sån dag  jag kommer att göra allt.. och ingenting.
ja.. TODAY IS A DAY JUST LIKE ANY OTHER.
Och jag skojar inte när jag säger, I need coffeine in my bloodstream. Heheh.
Jag måste storstäda i mitt rum idag. Det ligger saker precis ÖVERALLT. Kläder, smycken, hårprodukter/redskap, skor osv.
Det går knappt att gå i mitt rum. När jag ska in hit, så får jag göra mitt finaste och smidigaste matrix-hopp från dörröppningen till sängen.
Jaja, städa it is. Sen kanske det till och med blir en tripp till stan.
Yeah.. allt och ingenting var det, va?

Jag har världens lust att tanka nått schysst album. Updatera musiklistan lite.
Ge mig förslag och tips. ok? ok! thnx, bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0