I'll be back before you know it

Jag är seg, trött, halvsjuk. Sitter i ett alldeles för stökigt rum, tankar skitfilmer och lyssnar på "söndags musik".
(vänta.. förresten. Vad är det för dag idag?)
Allt känns jätte segt och jag varken vill eller orkar röra en fena idag.
Finns nog ingenting ens i närheten av något som heter krafter i min kropp.
Världens stressigaste vecka är över. Världens händelserikaste helg, är över.
Jag har fyllt år. 18 år, gammal och sliten. Gosh..
Haha, I'll be back before you know it.

Tack alla som gjorde det möjligt för mig att ha den bästa födelsedagen i hela mitt liv, so far.
Jag har världens bästa vänner.
Ett fåtal som tråkigt nog var saknade dock. Fast, ni är bäst ni också.
PUSS! nu ska jag springa iväg och köpa cigg på statoil som vägrar fråga efter leg nu när jag FINALLY fyllt 18 år och faktist FÅR köpa cigg. Jävla statoil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0